уторак, 17. јануар 2017.

JA SAM BIVŠI ULIČNI PAS

JA SAM BIVŠI ULIČNI PAS
Ja sam ulični pas
Ja sam naučio kako čuvati sebe
Za razliku od mojih drugara koji su rođeni pod zaštitom ljudi u domu.
Ja sam naučio kako da se ponašam u čoporu raznih rasa i karaktera
Ja sam naučio da procenim kada treba da se povučem
Ja sam naučio da nije pametan ko je jak
Već je jak onaj ko je pametan.
Ja sam ulični pas
Ja sam naučio kako pokušati preživeti
Ja sam naučio, da gledam oko sebe, sve čujem i procenim
Ja sam naučio da nikome više nije stalo do mene, nego meni samom
Ja sam ulični pas
Ja znam gde je opasnost i toga se klonim
Ja znam kako treba preći ulicu i koliko su automobili opasni
Ja znam da ljudima treba prići oprezno u potrazi za hranom
Gledati ih i proceniti njihovo raspoloženje
Ja sam ulični pas
Od kad sam se rodio , naučio sam da je život težak
Da nisu svi ljudi miroljubivi, da čopor ima svoje zakone
Da zima donosi nevolje, vrućina takođe.
Da i pored svog znanja, naš život na ulici je često vrlo kratak
Ja sam ulični pas
Puno puta sam doživeo loše, dok nisam naučio kako preživljavati
Ja sam neko ko je svako svoje saznanje, dobro osetio na sebi
Ja sam ulični pas
I pored svega naučenog, ja sam samo od krvi i mesa
Ja ne mogu preživeti bez pomoći ljudi
Ja se mogu razboleti i umreti sam i u tišini
Mogu slučajno nekoga loše proceniti i taj neko da mi naudi
Ne, ja nisam svemoguć
Ja sam samo ulični pas
I zato, kada mi neko pruži ruku spasa
I ako me još zauvek uzme u svoj dom
Ja nikada neću zaboraviti ko me je spasao
Ja ću imati duboko poštovanje i zahvalnost
ŠTO SAM JOŠ UVEK ŽIV I SREĆAN
Hvala ti dobri čoveče na domu i ljubavi
Hvala ti što nisi i ti otišao do odgajivačnice i kupio psa
Hvala ti što si odlučio da uzmeš mene,
iako nisam rasan, iako nisam štene
Nikada to neću zaboraviti !!!
Jer ja sam BIVŠI ulični pas !



Milica Petrović Ex Popović

Нема коментара:

Постави коментар